jag är på semester

jag har bloggkoma.
det var jättelänge sen jag bloggade.
det är för att jag är på smester och har "glömt" datorn hemma.

Jag kan dra lägesrapporten lite snabbt så ni vet (om ni fortfarande läser).
Här kommer den:

Jag  och Svante är i korsberga.
Katten är ute hela dagarna och klättrar i vinbärsbuskarna och kryper in under hus och upp på vindar.
Det går alldes utmärkt att spela kubb med vanliga vedträn.
igår plockade vi jordgubbar på en "självplocksåker". Gött.
Igår badade vi i vättern. Sweet. Långgrundt och VARMT!
Imorgon åker vi till Göteborg och hälsar på Malin.
Imorgon ska jag köpa ett nytt ritblock.
Mellan imorgon och på lördag ska vi vara där och leka. Kul!
På lördag åker vi med nattåget till Västerbotten/stugan. 112 mil. 14 timmar. (note to self: köp kortlek, bok, ladda mp3 osv)
..sen får vi se vad som händer liksom.

Nu vet ni var jag är. Och att jag trivs.

Puss


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men va fasiken...kommer du tillbaka? Vi har ju inte fikat!

kram

Postat av: mallan

kom tillbaka!! saknar er som tusan! blev ju alldeles tomt här.. :)

2009-07-05 @ 19:23:50
Postat av: HDR-fotografen

Hej!



Är du intresserad av ett länkbyte med en HDR-inspirerad fotoblogg från Helsingborg?



Mvh Peter

2009-07-09 @ 12:25:18
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback