pizzakoma.

Jo, det blev ju som sagt en tripp till Rom också.
Jag, mor, far och bror på äventyr.
Pappa fyllde 60 och fick pizza till middag
och vi plöjde kanske 90% av Roms historiska sevärdeheter.

Nu ska ni få se lite bilder tycker jag!




Brorsan bá "Wöow".




Coloseum var kanske tuffaste platsen i Rom.
(kolla i brillorna)
Historiens vingslag osv.



Pappa och mamma vid Fontana di trevi.
Jag tror det var på pappas födelsedag.
"ja må han leva ja må han leva!"



Sån här mat fick han på sin 60-årsdag!
Gopizza.
Den smakade typ som i Sverige. Men liiite mer italiensk.
Till efterrätt blev det Baba. Fritterad sockerkaka,( indränkt i sprit visade det sig. )




I Vatikanstaten finns finaste trappan!

Jag gillade Rom..jag ska bara lära mig italienska, sen åker jag nog tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Blir inte alls avundsjuk;) Vad hände med ditt Norsjö besök som du utlovat under maj månad?:) Inte väljer du väl Paris och Rom framför hederliga Fäbóträsket?

2009-06-15 @ 13:13:50
Postat av: Mamma

Kul att du följde med! ..och nu är det +30 i Rom!

Men - Fäbodträsket är inte så dumt heller!

2009-06-15 @ 21:04:20
Postat av: Mamma

Kolla på Yngve som syns i Jonathans solbrilleglas?

Häftigt!

2009-06-15 @ 21:07:59
Postat av: anna

Matilda: Jag kommer i juli! och jag tar Svante med mej! jag har bokat solen tills dess och vi förväntar oss samling vid fäbodträsket (alla måste vara där) Puss!

2009-06-16 @ 01:28:47
Postat av: Lilly

Ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback