attans bananer!

Min bild vann inte plezuros tävling p.i.c.
MEN den kom tvåa. Tydligen alldeles, alldeles hack i häl.
Det är bara att svära lite, sparka lite i en kvarbliven snöhög och gå vidare..

Nä, allvarligt, det gjorde inte så mycket. Det kommer fler chanser att få bilder upptryckta på t-shirtar (jo, det GÖR det..jag lovar..vänta och se bara!)

Iallafall, min bild ropades in för en hundring.
Den hundringen satte jag sprätt på genast.
Jag köpte ett halsband som ser ut som ett träd.
Orden Cherish och Love hänger från grenarna och jag är nog lite kär.


Jag som aldrig köper halsband.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha, ja tänk om det vore som en hoppborg =)



Det ligger lite bortanför busstationen, bakom vuxenskolan/jonscreen/Preem.

Postat av: Malin

åhhh vilket fint :) synd med tävlingen! men kommer fler chanser! du är ju så duktig!!!! kom hit kom hit jag vill kramas med er!!!

2009-03-19 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback