Frisyr för den velige

Jag har klippt mej. Gratis. Jag hjälpte frissan med en siluett till hennes skylt och hon hjälpte mej med håret.
Tjänster och gentjänster kallas det visst.
Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle klippa kort eller spara ut så jag sparade ena sidan och klippte andra kort.
Dagen till ära har jag lockat långa sidan med mammas gamla Carmen Curler och gudars vad jag känner mej vacker.
Nu ska jag sätta på mig mössan och åka till fjällen och luncha med bästa mjia.


(Jag ser nästan lite smal ut på halsen. Det är en synvilla.

Eller så beror det på att jag lever på virkad prinsesstårta!)


Kommentarer
Postat av: malin

fan va ball de blev!! :D

2009-03-10 @ 22:51:07
Postat av: Matilda

vad fint det blev! vilken lyx med gratis frisering! :-)



jo men eller hur! spårlöst är hopplöst! jag kan typ börja gråta till reklam.. och får tårar bara jag ser trailers för sorgliga program! haha! och då har jag ändå inte FÅTT BARN än... herregud vad det kommer bölas då.

- nämen ååååh, hon cyklar!!!



du, tidaholm är en chic storstad om man jämför med hofors.. :-)



ja jag har också något minne av att hon sa så om pettson-böckerna! det lustiga var att jag tyckte hon sågade så mycket, inget var bra nog! och själv hade man inte en aning om vad HON gjort? har aldrig sett hennes illustrationer någon stans?! upplevde henne lite som en diva..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback