hemma hos..

Idag ska vi titta hur det ser ut hemma hos oss! Kul va?

Vi börjar där dagen börjar..och slutar.


Amelieaffischen gör mig lite varm i hjärtat, ett sånt sovrum vill jag ha!



Jag säger som Ernst "När en liten katt ligger och sover i ett rum finns det inte så mycket mer för en inredare att göra där"

Sen går vi till köket.
Där har vi såhär äckligt grön färg på väggen och tusen inspirerande kokböcker.


I kryddhyllan ser det ut såhär!

I en burk har vi penismakaroner och i en annan finns det balla bönor som vi ska äta upp nån dag.


Turkosa symaskiner är finast!


Igår sydde jag upphängningar på våra nya tvättsäckar.
Det är tur att symaskinen är fin för jag tycker inte så mycket om att plocka ihop saker..

Om man tittar i skåpen i köket kan man se det här!(om man tittar i rätt skåp)


Jag gillar koppar!

Så, nu har vi kollat färdigt i köket. Nu ska vi gå till hallen!



Där har vi den här tjusiga tapeten och en brevlåda av...bly?

I teverummet sitter Svante och spelar gitarr ganska ofta.




Den här väggen tycker jag om. Den är fin!

Där, vid den väggen brukar jag sitta och pyssla.
Det kan bli såhär fint.



Ovanför teven har vi en hylla som är full med serieböcker och böcker om street-art.
Jag gillar serier!




Under teven har vi en hylla med andra böcker.



Bakom den hyllan ser det ut såhär.
Inte så fint.


Så, det var allt ni får se den här gången!
Nu ska jag nämligen gå ut och powerwalka (gå fort i skogen)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ser ju underbart fint ut! och så som ni har med ramarna håller jag på och försöka skissa och fixa till här hemma med =)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback