mysiga kvällen

Efter den där katastrofbörjan på dagen kände jag att jag behövde lite terapi. Så jag bakade.
jag mår bra av att baka. De är gött att smeta med degar och rulla limpor och snurra bullar när man är lite sur.
När det sen kommer ut två goda rågsiktslimpr som man får skära en skiva av och äta helt färska och lite varma kan man ju inte vara grinig längre..
..för att inte tala om kanelbullarna, som iofs blev aningens för stora, men första gången jag testar ett nytt recept gör jag precis som det står.. sen ser man om man kan göra nåt på nåt annat sätt nästa gång.

Nästa gång blir bullarna mindre.
Så man får ta fler.



(mamma, ser du ljuset som kommer från lampan vid fläkten..anna fixar.)


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh mumma!!

Fiskisbullar!



;)

Postat av: Hayley

Ja fy fan!! Folk regareade typ "hon är full" .. usch blir så arg bara av att tänka på det.

2009-03-02 @ 12:29:26
URL: http://hayleys.blogg.se/
Postat av: mymbel

Åh vilka finfina bullar! Jag älskar kringliga bullar; mycket roligare att äta än de snäckformade.



Vad gäller ersättning för din iakttagelse undrar jag om småkakor går bra?

2009-03-02 @ 13:15:20
URL: http://mymbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback