tidsfördrif

Den som kommer och hälsar på mej NU får nybakta kanelbullar och mjölk!
Va?
Är det ingen som orkar åka till fiskis?
För långt?
..jaha..

Då får jag väl göra det här istället då, med en spinnig liten katt i knät.

Min telefonlista:

Har du kysst nummer sju?
(Annie)
Jag brukar inte hångla upp nya bekantskaper, men det blir kanske en god vän innan det här är klart..

Har du träffat nummer nio i veckan?
(Benny)
Näe, tyvärr inte, det var alldeles för länge sen!

Älskar du nummer tio?
(Börje)
Jag gillar honom himla mycket

Är nummer femton en bästis?(Carro)
Det är en av mina älsta vänner, i 23 år har vi känt varran..

Har nummer sexton gått i samma klass som du?(Claes)
Nä, nummer sexton är ett ex.

Brukar du hänga med nummer nitton?(Elaine)
När jag jobbar, men det räknas kanske inte som häng..

Är nummer tjugo bra?
(Evelina)
Fin som snus.

Gillar du nummer tjugosex?
("Foppa")
Jag satt bredvid honom på en buss en gång. Han gjorde resan roligare..så det gör jag väl..

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
(Hanna)
Näe, jag har dålig koll..

Hur känner du nummer trettioåtta?(Ida)
Det är en barndomsvän, vi bodde grannar när vi var små. Nu ses vi sällan och jag är DÅLIG på att höra av mig. Men hon är bra!

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
(Jeanette)
Hade jag varit det minsta lilla lesbisk hade jag gift mig med jeanette.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?(Jossan)
Jag känner henne inte så bra alls. Men det lilla jag sett diggar jag.

Vad betyder nummer femtiofem för dig?
(Lina)
Hon är en störtskön liten människa som man alltid har roligt när man är i samma rum som!

Brukar ni höras, du och nummer sextioett?
(Mamma)
Det är min bästa lilla mamma! Vi hörs ganska ofta.

Varför har du numret till nummer sextiosju?
(Matilda)
För att jag ska kunna ringa henne antar jag?=) Det är min kusin Lillfjållan som jag gillar mycket.

Är nummer sjuttiotvå den nästa som ska raderas från din telefonlista?(Micke)
Kanske, det är min allra första pojkvän och jag vet inte när jag skulle ringa honom i dagsläget..

När träffades du och nummer åttio senast?
(Nermin)
Förra veckan. Han kikade in på jobbet och sa hej.

Jaha.. det här var ju totalt meningslöst.. men nu är det iallafall natt så jag får gå och lägga mig med gott samvete..
Gonatt då.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack sötis. Då går det åt rätt håll på det planet i alla fall =)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback